"GOT7 - Lullaby" şarkı sözleri yayınlandı! (TÜRKÇE ÇEVİRİ)

JYP Entertainment, Lullaby şarkısının Korece, İngilizce ve İspanyolca versiyonlarının sözlerini yayınladı. 

Bende Korece olanı sizler için çevirmek istedim.







Gündüz gördüğüm bir rüya..
sadece inanamıyorum
Eskiden beri tıpkı bir yalanmış gibi geliyor bana.
Gözlerimi açtığımda senin kollarında olmadığımı görünce iç çekiyorum.
Sevgilim, senin ağzından duyduğum ismim...
herşey seninle güzelleşiyor.
Yeniden canlanıp çiçek açıyorum.
Eşi benzeri görülmemiş. 
Sen biraz bir şeyler biliyorsun.
Gittikçe daha fazla düşüyorum.
Küt küt atan yüreğim durmak bilmiyor.
Her gün daha da hızlanıyor.
Sevgilim, fısıldadığın bütün kelimeler...
tatlı tatlı beni delip içime giriyor.
Engelleyemiyorum.
Engellemeyi düşünmüyorum.
Sürekli seni arayan benim.
Bir an bile senden ayrı kalamıyorum.
Sürekli seni yanımda tutmak istiyorum.
Tatlı tatlı konuş bana bebeğim.
Bu büyüleyici.
Tatlı bir ninni.

Hergün daha fazla istiyorum.
Tatlı tatlı konuş bana bebeğim.

Bu büyüleyici.
Senden kaçamıyorum.
Sana sarhoş olmuş sürüklenircesine...
bu hissi sürekli hissetmemi sağlamanı 
istiyorum, istiyorum.
Ağırlaşan gözlerimin mahmurlaştığı bu anı
sonsuzlaştırmanı istiyorum, istiyorum.
Beni ay ay ay ay...
Beni kendiğilimden yavaşça uykuya daldırıyorsun.
Beni öyle yapıyorsun ay ay ay...
Nazikçe esen rüzgar gibi..
saçlarımı okşayan ellerinle..
biraz bilenen güneş ışığı
uykulu bu atmosfer bir harika. 
Küt küt atan yüreğim durmak bilmiyor.
Hergün daha da hızlanıyor.
Senin ellerinle kapanan ışık 
karanlık olsa da sorun yok. 
Karanlığın bile sanki aydınlıkmış gibi hissettirmesinin sebebi sensin. 
Eğer bu bir rüyaysa beni uyandırma.
Zamanın olmadığı bir sonsuzluk diliyorum.
Seni istiyorum.
Tatlı sensinle doldur her yeri.
Şimdi tamda bu an benimle kal.
Tatlı tatlı konuş bana bebeğim.
Bu büyüleyici.
Tatlı bir ninni.
Hergün daha fazla istiyorum.
Tatlı tatlı konuş bana bebeğim.
Bu büyüleyici.
Senden uyanamıyorum.
Tatlı tatlı konuş bana bebeğim.
Bu büyüleyici.



Bizi TWITTER'dan takip etmeyi Unutmayın!

BİZDEN HABERDAR OLMAK İÇİN → TWITTER: @KoreliHaberler

Yorumlar

Popüler Yayınlar