BTS SUGA'nın Kötü Yorumlara Tepkisi ?!

Geçenlerde BTS üyesi Suga V LIVE yayını yapmıştı.



V LIVE yayını açan BTS üyesi SUGA, fanlardan birinin yayın sırasında kendisine; 

"Oppa! Kötü yorumları okuma sadece iyi yorumları oku" 

diye söylemesinin ardından;




"Üzgünüm ama bu aralar internete pek girmiyorum. İnternetle ilgilenmeyeli bir yıl falan oldu heralde hatta o yüzden popüler kelimeleri de pek bilmiyorum."



"Harcamalarım dışında doğrusu internete de pek girmediğim için kötü yorumları görme şansım olmuyor. Kötü yorum yazan insanları görmüyorum o yüzden daha fazla kötü yorum yazsalar da olur. Daha fazla kötü yorum yazıp sonrada bununla dava edilip falan...bunların hepsi sizce de güzel bir resim oluşturmuyor mu? Kötü yorumlara bakmıyorum, bakacak herhangi bir sebebim de yok. Bakıp ne yapacağım ki"

ve birkaç sorunun ardından tekrar ekleyerek konuştu;

"Kötü yorumlar için endişelenmeyin. Pardon ama hiç birini görmüyorum bile. Daha fazla yaza da bilirler fark etmez" diyerek güldü ve devam etti; "Zaten iyi niyetten yoksun kötü yorumlar yazsalar bile şirket tarafından otomatik olarak dava edilecekler benim haberim bile olmaz. Ne kadar da mutlu bir son öyle değil mi? Keşke daha fazla kötü yorum yazsalar."

diyerek tepkisini gösterdi. 




Biz de bu muhteşem gruba neresinde ne gibi bir kusur bulup yorum yazacaklar bilmiyoruz ama boş şans! dileyelim :D 














Kaynakça:

https://www.dispatch.co.kr/1481782#_enliple

Yorumlar

Popüler Yayınlar