BTS RM'in "UNICEF-GENERATION UNLIMITED" KONUŞMASI

BTS, UNICEF - GENERATION UNLIMITED' de Konuştu!

BTS UN에 대한 이미지 검색결과

Geçenlerde BTS'in Birleşmiş Milletler Genel Müdürlük Mütevelli Heyeti Konferansında açılacak olan UNICEF gündemi "Generation Unlimited" etkinliğine katılacağının haberini vermiştim. 





Sonunda o gün geldi çattı ve BTS üyesi Kim Nam Joon, namıdiğer RM, diğer üyeleri de arkasına alarak çok anlamlı ve güzel bir konuşma gerçekleştirdi. 


Konuşmasında kendi çocukluğundan bahseden RM, "Kendimizi sevmeyi öğrenmeliyiz" mesajı verdi. 






24 Eylül 2018'de gerçekleşen konuşma:

Sevgili Genel Sekreter, Saygı değer Unicef başkanı, Sayın bakanlar ve dünyanın dört bin yanından gelen sevgili konuklar. 

Benim adım Kim Nam Joon, BTS grubunun lideri RM olarak da bilinirim. Bu neslin gençleri için böyle anlamlı bir yere davet edilmek benim için büyük bir onurdur. 

Geçen sene kasım ayından itibaren BTS ve UNICEF ile birlikte "Love Myself" kampanyalarına başladım. Bu kampanya, "Gerçek sevgi, ilk önce kendimizi sevmemiz ile başlar" adlı bir kampanya idi. 


UNICEF'in “Endviolence (Şiddete Son)” partneri olarak, insanları dünyadaki çocuklara ve gençlere karşı şiddete son vermeye çağırdık. Fanlarımız, eylemleri ve tutkularıyla bu kampanyanın en önemli parçası olmuştur. Dünyanın en iyi fanlarına sahip olduğumuzu tüm samimiyetimle söyleyebilirim.


Öncelikle kendi hikayem ile başlamak isterim.


Ben Kore'nin Seul yakınlarında ki Ilsan şehrinde doğdum. Göllerin, tepelerin olduğu ve hatta her yıl çiçek festivallerinin düzenlendiği güzel bir yerdir.


Normal bir erkek çocuğu olarak mutlu bir çocukluk dönemi geçirdim. Gökyüzüne hayretle bakardım ve her çocuğun kurabileceği hayalleri kurardım. Dünyayı kurtaran süper kahraman olduğumu bile düşünürdüm.

Albümün başlangıç introsu olarak kaydettiğimiz şarkılardan birinde böyle bir söz var; "Benim kalbim 9 belki 10 yaşındayken durdu."

Geri dönüp baktığımda, o zamanlar belkide diğer insanların hakkımdaki düşüncelerini önemsemeye başladığım zamanlardı. Başkalarının gözüyle kendime bakmaya başlamıştım. Artık gökyüzüne, yıldızlara bakmayıp hayal kurmayı da bırakmıştım. Bunun yerine, kendimi başkalarının yarattığı bir kalıba koymaya çalışmıştım.

Bir süre sonra sesimi çıkarmamaya ve başkalarının sözlerini dinlemeye başlamıştım. Kimse benim adımı söylemiyordu ve ben de aynısını yapıyordum. Kalbim durmuş ve gözlerim kapanmıştı. Bu şekilde ben, biz adımızı kaybettik ve birer hayalet olduk.

Bununla beraber, geriye kalan sadece müzik olmuştu. İçimden küçük bir ses bana " Uyan, uyan ve kendi sesini dinle." demişti. Fakat Müziğin ismimi çağırdığını duyana kadar çok zaman geçti. BTS ile birlikte olmaya karar verdiğimde bile önümde çok fazla engel vardı. 

Belki inanmayacaksınız ama insanlar bizim için hiç umut yok diye düşünüyorlardı. Ve bu işi bırakmayı düşündüğüm de olmuştu. Ama her şeyden vazgeçmediğim için şanslı olduğumu düşünüyorum. 

Eminim ki; Ben, biz, ileride de böyle hatalar yapacağız. 

BTS, büyük stadyumlarda büyük konserler verip, milyonlarca bilet satarak başarılı oldu fakat ben hala 24 yaşında normal bir gencim.

Herhangi bir başarı elde etmişsem, bu diğer BTS üyeleri yanımda olduğu içindir ve dünyanın 4 bir yanında ki army'lerin gönderdiği sevginin sayesindedir.

Dün belki bir hata yapmış da olabilirim. Ama dünkü ben de benim ve bugünkü bende bütün hatalarımla birlikte yine benim. 

Yarınki ben belkide bugünkü benden birazcık daha akıllı olabilir ama yarınki ben de yine benim. Hatalarım ve kusurlarımla benim ve bunlar benim hayatımın gökyüzünde ki en parlak yıldızlardır. 

Bugünkü ben, geçmişteki ben, gelecekteki ben ve olmak istediğim ben, bunların hepsini olduğu gibi sevmeyi öğrendim. 

Son olarak söylemek istiyorum.

Love Yourself albümünü çıkardıktan sonra, ve aynı ismi taşıyan kampanyaya başladıktan sonra, fanlarımız, mesajımızın onlara ulaşarak hayatlarındaki zorlukları yenmelerine nasıl yardım ettiğini bize söylediler. Bu sözler bize, yükümlülüklerimizi ve sorumluluklarımızı hatırlattı.

Hepimiz birer adım atalım. Biz, bizi sevmeyi öğrendik. Bu nedenle sizinde kendi hikayenizi anlatmanızı isterim. 

Burada olan herkese sormak istiyorum.

Adınız ne? Sizi ne heyecanlandırır? Kendi hikayenizi anlatın.

Sizlerin sesini duymak istiyorum. Sizin tanıklığınızı dinlemek istiyorum. Kim olduğun, nereden geldiğin, ten rengin, cinsiyetin... hiçbir şey farketmeksizin kendi hikayenizi anlatın. Ve bu şekilde kendi isminizi ve sesinizi bulun. 

Ben Kim Nam Joon ve BTS'in RM'iyim. İdol'üm ve Kore'nin küçük bir şehrinden gelmiş bir sanatçıyım. Birçok insan gibi bende bir çok hata yaptım. 

Benim kusurlarım da çok, korkularım da...ama yapabildiğim en iyi şekilde kendimi kucaklamaya çalışıyorum ve kendimi sevebilmek için birazcık değişiyorum.

Adın Ne?

Adını söyle.

Teşekkür Ederim. 



















Kaynakça:

http://m.chosun.com/svc/article.html?sname=news&contid=2018092500019&Dep0=www.google.com&utm_source=www.google.com&utm_medium=unknown&utm_campaign=news#Redyho

http://m.wikitree.co.kr/main/news_view.php?id=371711

https://www.teenvogue.com/story/rm-bts-powerful-speech-self-love-united-nations

Yorumlar

Popüler Yayınlar