GOT7 Basın Konferansında NELER SÖYLEDİ?

Uzun ve yorucu bir dünya turunun ardından GOT7, geçen Pazartesi günü (17092018) yeni ve 3. stüdyo albümleri olan Present:YOU ile geri dönüş yaptı.

Bu sefer Comeback Showcase yerine Albüm Tanıtım Konferansı düzenlendi. Konferansta albümde ki 16 şarkı ve albüm yapımı tanıtıldı. 16 şarkı arasından 4 dilde kayıt edilmiş "Lullaby" ve üyelerin solo şarkıları göze çarptı.

Üyeler konferansta bazı sorulara cevap verdi ve bir kaç konu hakkında konuştu.


Jinyoung, Ne zamandan beri yakışıklısın?

Bu soruyu alır almaz gülen Jinyoung; "Dürüst olmak gerekirse yakışıklı olduğumu düşünmüyorum ama küçükken komşu teyzeler amcalar beni çok severlerdi. Büyükler beni seviyor sanırım. Tam olarak ne zamandan beri yakışıklı olduğumu öğrenip tekrar haber vereceğim" diye cevap verdi.


Yugyeom'un Ortaokul 1. sınıftayken yetenek gösterisinde dans ettiğin şarkı?

Yugyeom: "İlk okuldan beri şarkıcıları beğenip yaptıkları sahne şovlarını taklit ederdim. Küçüklüğümden beri böyle şeyler hoşuma gidiyordu sanırım. Ortaokul 1. sınıftayken Highlight (Beast) grubunun Shock adlı şarkısında dans etmiştim."


GOT7'ın başarı sırrı?

Dünya Turunu başarıyla tamamlamış olmalarından mı, yoksa albümde solo şarkıların da yer almasından mıdır bilinmez, GOT7 eskisinden çok daha özgüvenli bir şekilde geri dönüş yapmış gibi görünüyor. Konu hakkında GOT7 üyelerinin yorumlarına gelirsek;

Bambam: "Eskiden konserlerimizde bir tarafımız her zaman tedirgin olurdu. Dürüst olmak gerekirse konsere çıkarken her zaman çok çaba sarfederek hazırlandığımız için belli ölçüde özgüvenimiz oluyor. Bu sefer kendi şarkılarımız ile çıktığımız için ve her şarkıyı daha iyi anlayabildiğimiz için özgüvenimiz daha çok hissediliyor olabilir diye düşünüyorum."

Mark: "Bizi seven fanlarımızın çoğaldığını gördükçe özgüvenimiz de bu sayede artmıştır diye düşünüyorum"


Lullaby'ı 4 dilde kaydetmenizin sebebi?

Jinyoung: "Fanlarımıza onların ana dillerinden seslenmenin hissi farklıdır diye düşünerek 4 dilde söyleme kararı aldık"

Jackson: "Ben, İngilizce, Çinçe, Korece hepsini bildiğim için pek sorun yaşamadım ama İspanyolca biraz zordu. Çok zorlandığım için hatılamıyorum bile."

JB: "İspanyolca daha önce hiç kullanmadığımız bir dil olduğu için biraz üstüne düştük, kontrol eden kişiye telaffuzların hepsini teker teker sorup o şekilde kaydettik"

Yugyeom: "Dillerimiz ve yaşadığımız yer farklı olsada sevgi görmek gerçekten çok ilginç ve mutluluk verici."

YoungJae: "Ulusun idol grubu olmak istiyoruz. Dünyaya kpop'ı tanıtan ulusal idol. Alçak gönüllükle öyle olmamızı isterim.


Yetenekli oldukları kadar yakışıklı, yakışıklı oldukları kadar kalpleri de güzel olan GOT7. İleri ki kariyerinizde de her zaman istediğiniz yerlerde olmanız dileğiyle.

Teşekkürler.






Kaynakça:

https://1boon.daum.net/newsade/GOT7_3


Yorumlar

Popüler Yayınlar