HYUNA, Bir Mektup Yazarak Şirketten Ayrıldı !!


Hyuna ve E'Dawn'ın sevgili oldukları dedikodularının yayılmasının ardından iki sanatçının da bağlı olduğu şirket olan Cube Entertainment, dedikoduları yalanlamıştı. 

hyuna edawn에 대한 이미지 검색결과

Olayın ardından Hyuna, ilişkilerinin gerçek olduğunu itiraf etmişti. Bunun üzerine Cube Entertainment iki sanatçıyı da şirketten çıkardığını belirten bir açıklama yayınlamıştı. Fakat bu açıklamanın ardından 180 derece dönerek henüz şirketten çıkarılıp çıkarılmadıklarının kesin olmadığını duyurmuştu. 

pentagon edawn에 대한 이미지 검색결과

E'Dawn, Cube Entertainment'ın son zamanlarda başarılı olan erkek kpop grubu Pentagon'un üyelerinden biridir. 

Bütün bu olayların ardından HyunA, geçenlerde E'Dawn ile birlikte bir Japonya seyahatine de çıkmıştı. Ve Kebap yediği görüntüler ülkemizde de beğeni toplamıştı.

hyuna edawn kebap에 대한 이미지 검색결과hyuna edawn kebap에 대한 이미지 검색결과

Aylardır Hyuna ve E'Dawn konusunda bir karara varıp açıklama yapmayan Cube Entertainment'ın bu tutumundan sıkılan HyunA, beklemekten yorulduğunu, zorlandığını, bunun bir zaman kaybı olduğunu ve kendi yoluna girmek istediğini belirterek şirketten kontratını artık feshetmesini istedi.


Ve Cube Entertainment'ın hissedarlarından biri olan ve aynı zamanda başkanı olan Shin Dae Nam'a 3 sayfalık kendi elleriyle yazdığı bir mektup yolladı.


hyuna letter에 대한 이미지 검색결과

HYUNA'nın Cube Entertainment Başkanı Shin Dae Nam'a Gönderdiği Mektup:



Sayın Shin Dae Nam Başkan

Biliyorsunuz ki ben şuan ki Cube Entertainment'ın bugünlere gelmesi için saçımı süpürge edip çok sıkı çalışmaktan başka bir günah işlemedim. 

Birincisi; ben, JYP'den ayrılırken her zaman Hong başkanın tarafını tuttum. İkincisi; Hong başkan ve Park Chung Min başkan arasında geçimsizlik sorunu çıktığı zamanlarda Park başkan beni kendi tarafına çekmek için ikna etmeye çalıştığında da her zaman Hong başkanın tarafını tuttum. Üçüncüsü; Cube, ödüllendirildikten sonra şirketin bugünlere gelmesi için elimden geleni yaparak sıkı çalışmaktan başka bir günah işlemedim. 

Ne kadar büyük bir günah işlediğimi bilmiyorum ama eylül ayının başından beri bütün programım iptal edildi. 
Ve 13 Eylülde şirketten çıkarıldığıma dair haberler yayınlandı. Bunu bana gelip yüzüme bizzat da söyleyebilirdiniz. 

Ben her şeyi kabul edip 16 Eylül günü başkanın evinde erken kontrat iptali bildirisini aldım. Bununla birlikte hissedarlar bir araya toplanıp toplantı yaptıktan sonra sonuç hakkında bilgi vereceklerini söylediler ama şimdiye kadar herhangi bir sonuca varıp bildirmediler. Aynı bina içerisinde aşağı yukarı bahanesiyle zaman harcayarak sürekli sonucu geciktirdiler. 

Benim için geçen her gün bir zaman kaybı. 2 ay gibi uzun bir zaman boyunca beklemekte çok zorlandım. 

Ayın 15'ine kadar bir karar vermenizi rica ediyorum. Ve temiz bir şekilde efendice kontratımın iptal edilmesini diliyorum. O zamana kadar herhangi bir karara varıp cevap vermezseniz şuana kadar ki bütün gerçekleri muhabirlere anlatıp şirketten ayrıldığımı açıklayarak kendi yoluma gideceğim. Tekrar rica ediyorum. 

Cube Entertainment'ın bugünlere gelebilmesi için saçımı süpürge edip elimden geleni yaptım ve bir çok şeyi feda ederek sıkı çalışmaktan çabalamaktan başka bir şey yapmadım.

Şuan zaten duygularımla alakalı olmayarak Cube Entertainment'dan çıkarılmak imajımı kötü etkiliyor ve onurum zedeleniyor. 

Eski güzel zamanlarımızın hatrına güzelce barış içinde sorunun çözülmesini diliyorum.

Cube Entertainment'ın sonsuz gelişmesini ve büyümesini ümit eder Teşekkür ederim. 































































Kaynakça:




Yorumlar

Popüler Yayınlar