GOT7 YoungJae, Bir Fanına Yardım Etti !

GOT7 YOUNGJAE Sweetly Helps One Fan Who Missed Train Back Home

GOT7'nın ana vokali Choi Young Jae, zor durumda kalmış olan bir fanına yardım etti.

Biliyorsunuz ki; JYP Fans' resmi sitesinde GOT7 için ayrılmış olan GOT7 resmi fancafe'sinde GOT7 üyeleri ve fanların birbiriyle iletişim kurabileceği mesaj bölümleri vardır.

GOT7 üyesi YoungJae, gelen mesajlara bakarken bir fanının eve giderken treni kaçırdığını yazdığı bir mesajı fark eder ve fanına cevap verir. 

Bu mesajlaşmayı gören diğer fanlar ise bunu sosyal medya da paylaşmaya başlar ve kısa sürede medya gündemine düşer. 

Konuşma tam olarak şu şekildedir:



GOT7



"Treni kaçırdığım için hala Daegu'dayım :( :( Buraya ilk defa geldim. :( :( Çok korkuyorum. :( Okula gidebilirmiyim ki? Çok soğuk olduğundan vücudum titriyor. "

Bu mesajı gören YoungJae hemen cevap vererek;

"Gyeonggi-do'nun neresindesin senin için Tren biletlerine bakacağım."

GOT7


Fan: "Gyeonggi-do Anyang'dayım. Okul saatim gelmeden önce eve varmalıyım. Otobüs saatleri hep geç vakitte. Çok korkuyorum. İlk defa buraya geldim, yalnız olduğum için çok korkuyorum. Hava soğuk olduğundan titriyorum."

YoungJae: "Korktuğunu düşünürsen daha çok korkarsın. Her şeyin yolunda olduğunu düşün! 6:42 ye bir tane otobüs var ve boş koltukta var görünüyor. Terminale gidip bekle. Sıcak bir şeyler de iç. 


























Kaynakça:



Yorumlar

Popüler Yayınlar