GOT7 - YOUNGJAE 'den Comeback Öncesi Fanlarına Küçük Bir MEKTUP !

got7 youngjae에 대한 이미지 검색결과


GOT7 üyesi ve aynı zamanda grubun ana vokallerinden biri olan Choi Young Jae, kore saati ile gece saatlerinde uyumayarak fanlarına, kişisel instagram hesabından bir yazı paylaştı.

Yazıyı paylaştığı fotoğraf ise 4 yıl önce ilk çıkış yaptıkları günden eski ama bir o kadar da güzel bir fotoğraftı.









YoungJae ' nin Paylaştığı Yazı:

Kış mevsiminin son günlerinde, baharım olan AhGaSe'lerime:

YoungJae Geldii💚Uzun zaman oldu. Siz şimdi çoktan rüyalara dalmışsınızdır herhalde..
Benim uykum gelmedi~ Hava soğuk olduğu için AhGaSe'lerim aklıma geldi~


Dün uzun bir aradan sonra VLIVE yayını yapıp biraz konuşunca AhGaSe'lere karşı olan duygularım kabardı. 
Yayın bittikten sonra biraz düşününce.. Bu kadar çok seviliyormuşum demek, dünyanın dört bir yanında beni destekleyen insanlar bu kadar çok fazlaymış diye birden aklıma geldi.
Hayal dünyasında gibiydim.



Dürüstçe konuşursam; şarkıcı olmak için debut hazırlıkları yaparken mutluydum ama bir tarafım hep tedirgindi. 
Abilerimden, Bambam ve Yugyeom'dan daha az stajyerlik yaptığım içinmidir bilinmez,
yalnız başıma kendimi hep tedirgin hissederdim.

Belki diğer üyeler bilmiyorlardı ama, ben her gün pratik odasında en sona kalıp yalnız başıma çalışmaya devam ederdim.

Bir günüm sanki bir yıl gibiydi ama o kısa olmasına kısa olan stajyerlik dönemim gelip geçtikten sonraki debut yaptığımız günü hayatım boyunca unutamam.
O günü ne kadar düşünürsem düşüneyim bir mucize gibiydi. 

Debut yapacağımız kesinleştikten sonra music video çekmek, albüm çıkarmak çok ilginç gelmişti ama bana en ilginç gelen AhGaSe'lerimizdi. 

Ve bugün hatırladığım bir şey daha var; 3.yıl fan meetingimizi yaptığımız gün...
O zamanki atmosferi her zaman hissetmek istediğim için şarkı sözlerine de yazdım ama
We Under The Moonlight Fanmeetinginde hep beraber toplanıp birlikte 4 saat'den fazla bir zaman geçirerek gülüp eğlendiğimiz o günü unutamam. 

GOT7 üyelerinin 7si ile birlikte dünyanın dört bir yanında gelmiş olan AhGaSe'lerimizle birlikte sıkı fıkı olurcasına zaman geçirmek çok ilginçti ve o zamanki hatıralarım gerçekten bir hayal gibi. Sizlere çok minnetarım ve Teşekkür ederim. 

Müziğimizi dinleyen insanların var olduğunu,
Sesimizi dinleyen insanların var olduğunu hissettirdiğiniz için,
Hayatımı daha da mutlu yaşamamı sağladığınız için Teşekkür Ederim.
Yakında mutlaka tekrar görüşelim ve daha büyük bir mucize yaratalım. 






Yakın zamanlarda geri dönüş yapacağı açıklanan GOT7, 3 Aralık günü "Miracle (Mucize)" ile comeback yapacak.


Yorumlar

Popüler Yayınlar