GOT7 YoungJae'den Fanlarına UYARI GELDİ !!


GOT7'ın Ana Vokali 22 yaşındaki Choi YoungJae, fanlar tarafından Kakao Talk ID'sinin ortaya çıkarılmasından dolayı olan rahatsızlığını sosyal medya hesabı üzerinden dile getirdi. 

Kakao Talk'un ne olduğundan biraz bahsedersek; Kore'de sık kullanılan Whatsapp gibi bir program ve Kore yapımıdır. Kore de insanlar haberleşmek için Whatsapp değil Kakao Talk kullanırlar.

1 kasım günü, bir fanından gelen Kakao Talk mesajını screen shot yaparak Instagram hesabında paylaştı. 




Fan tarafından gönderilen mesaj tam olarak şu şekilde idi:

"YoungJae, Birilerinin sürekli sana mesaj gönderdiğini ve seni aradığını gördüm. (O kişi bunu kendi instagram hikaye'sinde yayınladı ve hiç utanmıyordu). Senin için üzülüyorum çünkü o kişi durmayacak. Onu şikayet etmeye çalıştık ama olmadı. Bizi bütün GOT7 üyelerinin numaralarını ortaya çıkarmak ile tehdit etti. Doğrusu birçok kişi idollerin kakao talk numaralarını instagram üzerinden satıyor. İnsanlar seni sürekli arayıp rahatsız edecek diye endişeleniyorum😣 Umarım iyisindir?"
"Onların seni rahatsız etmemesini diliyorum"

Bunun üzerine YoungJae, bu mesajı screen shot alarak Instagram hesabında yayınladı ve altına bir yazı paylaştı.

"Bundan hoşlanmıyorum o yüzden lütfen yapmayın. Herkes lütfen dursun. Yeter artık. Söylediklerim anlaşılmıyor mu? Dayanmanın da bir sınırı var. Mutlu olur muydunuz? Her gün tanımadığınız biri mesaj gönderse? Bir kaç kez güzelce söylememe rağmen dinlemiyorsunuz. Bundan sonra bu şekilde screet shot alıp hepsini biriktireceğim. Instagram'imin mesajlarla dolmamasını sağlayın lütfen." 

Choi Young Jae'nin fanlarına karşı ne kadar ilgili ve yardım sever olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Geçen sefer bir fanına yardım bile etmişti. Fakat bu iyi niyeti kötüye kullanmak isteyen bazı fanlarda var. Bu yüzden olabildiğince dikkatli olmak gerekiyor. Elinize ne yolla olursa olsun bu şekilde telefon numarası ve Kakao Talk ID'si geçerse aynı davranışları sergilememenizi dileriz.

























Kaynakça:



Yorumlar

Popüler Yayınlar