"KANG DANIEL" ŞİRKETLE ANLAŞMAZLIK İÇERİSİNDE OLDUĞUNU AÇIKLADI ! SOLO ÇIKIŞ YAPAMAYACAK MI?

kang daniel에 대한 이미지 검색결과

Produce 101'ın ikinci sezonunda tanıdığımız ve programı birincilik ile bitirerek Wanna*One ile çıkış yapmayı başarmış olan Kang Daniel, grubun dağılmasının ardından bağlı olduğu şirket LM Entertainment ile olan ilişkisi hakkında bir yazı paylaştı.

Kang Daniel, 3 Mart günü, Fan Cafe aracılığı ile bir yazı paylaştı.
Ardından LM Entertainment; "sözleşme ile ilgili sıkıntıdan haberdarız" açıklamasını yaptı. 

Kang Daniel'in Fan Cafe'de paylaştığı Yazı:


Merhaba Ben Kang Daniel.

İlk olarak, uzun bir süredir beni destekleyen inanan ve bekleyen fanlarıma teşekkür eder, pekte iyi olmayan bir makale aracılığı ile bu olaydan haberdar olduğunuz için özür dilerim. 

Bugün, birden bire çıkan haber makalesi ile aynı şekilde, şuan şirket ile anlaşmazlık içerisindeyim. 

Sosyal medya aracılığı ile fanlarıma faaliyetlerime devam ettiğimi gösteremiyorum diye endişelenip küçük şeyler bile olsa gösterebilmek adına şirketin benim adım ile oluşturulmuş bir sosyal medya hesabı açmasına izin vermiştim.

Fanlarıma iyi hallerimi gösterebilmek adına sosyal medya hesabımı şirketin sorumluluğuna bırakmak istedim ve şirket bu ricamı reddetti, ardından bugün şirketle anlaşmazlık içinde olduğuma dair bir haber yayınlandı. 

Yayınlanan haber makalesini görüp ne yapacağımı düşündüğüm sırada, kötü ve asılsız bir çok makale yayınlanmaya başladı ve hayretler içerisinde kaldım. Benden çok daha fazla şaşıran ve endişelenen fanlarım olduğunu düşünerek yarın saat 12'de yeni bir instagram hesabı oluşturmaya karar verdim. 

Böyle bir karar almak için çok düşündüm ve bu sadece fanlarım ile benim aramdaki bağı düşünerek masumca verilmiş bir karardır. 

Sizleri çok özledim ve mutlaka bir an önce tekrar sahneye çıkmak istiyorum. 

Zorlandığım zamanlarda sizlerin bana söylediği sözlerle şimdiye kadar dayanabildim. 

Sizlere yapabildiğimin en iyisini göstermek için elimden geleni yapacağım. 

Bana inanın ve biraz daha bekleyin. 

Gerçekleri mutlaka açıklayacağım. 

Teşekkürler.  






Bizi TWITTER'dan takip etmeyi Unutmayın!

BİZDEN HABERDAR OLMAK İÇİN → TWITTER: @KoreliHaberler







































Yorumlar

Popüler Yayınlar