YG Entertainment, BIGBANG SeungRi'yi UMURSAMIYOR !


13 Ocak günü, Tayvan ET Today, BIGBANG üyesi SeungRi'nin konser günü YG Entertainment başkanı Yang Hyun Suk'a olan kırgınlığından bahsettiğini yazdı. 

SeungRi; "Yang başkan bana dansçıya ihtiyacım olup olmadığını sordu. Ben de şaşırarak tabii ki ihtiyacım olduğunu bunun benim solo konserim olduğunu söyledim. Yang başkan bana; "Bence sen dansçıların olmasa da yapabilirsin. Yüce SeungRi Show değil mi sonuçta yaparsın sen." diye cevap verdi. "

Konser sırasında konuşan SeungRi: "Benim dansçılarım Tayland'da ki Blackpink konserine gitti. Sahnede sadece 2 tane dansçı ile performans sergiledim ama sizler sayesinde sorun olmadı." dedi.

Yine konser sırasında SeungRi: "YG, konserim olduğunu bile bilmiyordu bir kaç hafta öncesinden öğrendi." diyerek şakayla karışık konuştu. 

Bütün bunların üzerine Bigbang fanları ayaklandı. Tam anlamıyla ortalığı birbirine kattı. Çeşitli sosyal medya platformlarında seslerini duyurmaya çalışan fanlar, başarılı oldu. 

Yang Hyun Suk'un Instagram hesabını basan Bigbang fanları, bir çok yorum bırakarak YG'yi eleştirdi. 




Bigbang'in Blackpink kadar değeri olmayışından yakınan Bigbang fanları, protesto etmeye tam gaz devam ediyorlar. 

Başta Twitter olmak üzere bir çok sosyal medya platformu üzerinden #YGTreatSeungriRight , #SeungriDeservesBetter ve #JusticeForSeungri tagleriyle paylaşım yapılmakta. 







Bizi TWITTER'dan takip etmeyi Unutmayın!

BİZDEN HABERDAR OLMAK İÇİN → TWITTER: @KoreliHaberler






























































Kaynak:


Yorumlar

Popüler Yayınlar